מתחילים…

הגעתי לעיר הגדולה מהקיבוץ לפני כמעט עשור. הגעגוע הראשוני לשקט ולשדות של הקיבוץ התחלף במהרה בהתפעמות מהדינמיות וההתחדשות הבלתי פוסקות  ובאינסוף הנאות קטנות שהעיר הזו אוצרת בתוכה: בכל פינה מסתתר בית קפה נעים ומזמין, מסעדה שווה עם אוכל שמתגלה כאלוהי, חנות קטנה ומיוחדת, גלידריה מצויינת, שדרה מקסימה לשיטוט עם גינה ירוקה בסופה…  ובכל שוטטות מתגלה מקום חדש, לרוב שווה ומעניין. הגילויים האלה הם ההנאות הקטנות שלי: לשוטט בעיר (בת"א לרוב), להיתקל בחלון ראווה מזמין במיוחד או ריח נפלא שמושך אותך פנימה, להציץ, לטעום, ולגלות שמצאת את אחד הדברים הנפלאים ביותר שטעמת מעודך! ובשיטוט הבא, עוד מקום, עוד הנאה קטנה שמסמנים בראש ש"זה מקום לחזור אליו".

ובכל פעם שגיליתי איזה מקום כזה, קפצו לי לראש כמה חברים שאני חייבת לשלוח לשם, החברה שבדיוק עברה לגור בת"א ועוד לא מכירה את כל מה שיש לעיר להציע, חברות שחייבות לשמוע על הסייל השווה באיזו חנות שמצאתי ויאפשר להתחדש במסגרת התקציב הסטודנטיאלי המצומצם, משהו ממש טעים שאחותי חייבת לנסות ושצריך לקחת את אמא בפעם הבאה שתגיע לעיר הגדולה…      לאט לאט התאספו להם גם מתכונים, אלה שכשאני מכינה אני חושבת שזו עם הקטנה המתוקה שאוכלת בריא בטח תאהב, שהחברים שאין להם זמן יוכלו להכין בצ'יק, שהנה רעיון גאוני שיפתור את שאלת "מה להכין" בפעם הבאה שצריך להביא כיבוד…

מלא פעמים התלבטתי אם להרים טלפון או לשלוח איזה מייל לכל החברים הנ"ל, וכמעט תמיד בסוף זה לא קרה… בינתיים הצטבר לי אוסף די מכובד של "מציאות", המלצות להנאות הקטנות שנותנות טעם טוב לחיים. וככה נולד הבלוג הזה.   אז הוא מיועד, בראש ובראשונה, לכם, החברים והמשפחה שלי, שעולים לי בראש כל פעם שמוצאת משהו מעניין, ובהמשך לעוד קוראים שאולי ימצאו עניין בהמלצות ובהנאות הקטנות שלי…

כל ההמלצות והמתכונים שתמצאו כאן, כמובן נובעים מטעמי האישי. אומנם לרוב הם מגובים בתגובות אוהדות שמתקפות את מוצלחותם, ובכלזאת- טעם אישי, זה אומר שיכול להיות שהם לא תמיד יקלעו גם לטעמכם… מקווה שזה לא יקרה הרבה. בשביל זה פירסמתי גם את הפייבוריטים שלי, שתוכלו להכיר קצת את הטעם שלי ולהיווכח אם הוא קולע גם לשלכם.

ואגב זה, יכול להיות שעם הזמן יהיו שינויים במקומות המומלצים. מבצעים מסתיימים, תפריטים משתנים, איכות של מנות עשויה לפעמים לרדת, ולפעמים גם מקומות נסגרים (טפו-טפו!)… הבלוג יהיה מעודכן ככל האפשר, אך לפני שנוסעים למקום במיוחד או משהו בסגנון, שווה לבדוק שהכל תקין (בשביל זה יש קישורים לאתרים והטלפונים של המקומות המומלצים).

חשוב לי להדגיש, שההמלצות שלי חפות ממסחריות . אני ממליצה על מה שאני אוהבת, מגלה בעצמי או מגיעה כדי לבדוק המלצות שקיבלתי . אין לי שום קשר אישי לאף אחד מהמקומות ואין שום תגמול על ההמלצות שלי, מרבית המקומות כלל לא יודעים שהם עתידים להופיע בבלוג הזה.

זהו.

מקווה שתהנו!

רוני.

2 מחשבות על “מתחילים…

להשאיר תגובה

