התחדשות


מזמן מזמן מזמן לא כתבתי בבלוג. ממש מזמן. כל כך הרבה התחדש בזמן הזה.

20130525_175343

הפכתי לאמא, דבר מרגש ומופלא. רז המתוק (שכבר בן שנה וקצת) ממלא את עולמי וליבי, וגם את רוב זמני…. שנים הייתי בטוחה, שבזמן ההריון יהיה לי מל-א פנאי ליצור ולהתכונן לבוא הקטן או הקטנה, ושבחופשת הלידה בכלל אוכל להתתפנות לכלמיני רעיונות שיושבים אצלי בראש כבר שנים, לותפור לקטנטן בגדים ומצעים ומשחקים… בפועל ההריון היה אחת התקופות היותר עמוסות בחיי והיה כלכך הרבה מה להספיק לפני הלידה, וחופשת הלידה, נו… מה באמת חשבתי לעצמי? 🙂

אחר כך עזבנו את תל אביב הגדולה, ועברנו לגור בסביבה כפרית שמתאימה למשפחה, בבית מרווח עם מרפסת ענקית ונוף משגע של שדות (שהתגעגעתי אליהם מאז שעזבתי את הקיבוץ) ושמיים פתוחים והרים שנשקפים מרחוק.

20131216_13214220131216_132129

אז אני נהנית מהשקט, ומתגעגעת לתל אביב. (ומשתדלת לבקר אותה פעם בשבוע-שבועיים…)

וגם, אחותי האהובה, שותפתי למסעי השוטטות ובכלל לבילוי, עברה בימים אלה עם משפחתה הקטנה לארץ רחוקה, ללימודים (בהצלחה אחות!).

אז שוטטויות בעיר הגדולה למציאת מקומות חדשים ומלהיבים יש הרבה פחות. עכשיו אני משוטטת בסופרפארם… ובדרך מהבית לגינת המשחקים הקרובה 🙂 . והרבה ברחבי הרשת, בחיפוש רעיונות קטנים שיוסיפו צבע ושמחה ליומיום.

ויש יותר ביתיות. ואני אופה קצת פחות. ויוצרת יותר. ונו, מטבע הדברים, מתעניינת יותר בדברים שקשורים לקטנטנים ….

אז עם ההתחדשות הזו, התבקש שגם הבלוג יתחדש, וישקף את מי ומה שאני עכשיו.

אז תמצאו פה עכשיו פחות המלצות ומסעדות, וגם פחות מלל. יותר יצירה (DIY), ואפייה ביתית, וגם השראה – מה שעושה לי יפה בעיניים ובלב. את הפוסטים הישנים תוכלו למצוא תחת קטגורית הארכיון, אם תתגעגעו.

בנוסף התחדשתי גם בעמוד פייסבוק, בו תוכלו להתעדכן בפוסטים חדשים ולקבל קצת השראה שתעשה טוב בלב

מקווה שתאהבו 3>

ולכבוד ההתחדשות, והשנה החדשה שבפתח, טדאם טדאם- יש givaway חגיגי!

תראו מה הכנתי לכם:

20140916_125727

20140916_125759

20140916_122306

good

מתלה לסיכות ועגילים, מתאים לילדות וגם לילדות גדולות…

או שמיכת פלנל מפנקת ודו-צדדית, לקטנטנים (בגודל תואם למיטת תינוק).

זוכה אחד יזכה באחד משני הפרסים, לבחירתו/ה (*שימו לב- הפריטים הנוספים בצילומים הם לצורך המחשה בלבד, הזכייה היא במתלה התכשיטים ללא התכשיטים שבתמונה, ובשמיכה- ללא השפנפן החמוד של רז, או הכרית או הספה כמובן…)

נכון שבא לכם?

כל מה שצריך לעשות כדי להשתתף זה :

קודם כל להצליח להחליט איזו משתי האפשרויות בא לכם יותר, מתלה התכשיטים או השמיכה הדו-צדדית. ואז-

1. תגובה אחת – השאירו תגובה פה בפוסט (ציינו איזה משני הפרסים אתם בוחרים)

2. לייק אחד – לייק לעמוד הבלוג בפייסבוק (כאן: https://www.facebook.com/HanaotKtanotMadeByHand?ref=stream )

3. שיתוף אחדשתפו את ההגרלה בפייסבוק (אתם יכולים לעשות שיתוף לפוסט הזה באייקון שבתחתית העמוד או בפייסבוק כאן:  https://www.facebook.com/HanaotKtanotMadeByHand?ref=stream)

ואתם בפנים!

אפשר להשתתף עד יום רביעי 24/9/2014 (ערב ראש השנה) בשעה 17:00 , הזוכה יוכרז במוצאי החג.

בהצלחה!

ושתהיה שנה נפלאה.

רוני.

**********************************

עדכון:

התחרות הסתיימה

ויש לנו זוכה!

יעל נגבי (סטריקובסקי)! איזה כיף תתחדשי!

אצור איתך קשר בפרטי לקבלת הפרס.

12 מחשבות על “התחדשות

  1. רוני'לה מקסימה! איזה בלוג מגניב…נהניתי ללכת לאיבוד בתוכו, יש בו בהחלט לא מעט דברים שחיפשתי…בעיקר עשה זאת בעצמך שכאלה. אני אמשיך לעקוב, ואם אזכה, אשמח לשמיכה מפקנת לדורון הקטן החדש שלי:-) נשיקות ושנה נפלאה!

    • תודה סיוון מתוקה!! איזה כיף!
      ותתחדשי על דורון הקטן 🙂 מרגש ומשמח. שתהיה שנה טובה, מלאת אהבה והתחדשויות נפלאות כאלה 🙂

  2. היי רונילה.. אני רצה שמיכת תינוק מפנקת..
    בהצלה אהובה ויקרה, מחכה לראות מה את מבשלת לנו.. 😉

  3. רוני המקסימה! יצירתית עוד מתקופת הצבא בה הכרנו
    איזה בלוג מקסים!!!!! אשמח לעקוב אחר יצירותייך ומתכונייך 🙂
    מה שתגרילי יהיה לי לכבוד לקבל
    נשיקות ושנה טובה 🙂

  4. רוני יקרה! כיף שחזרת לעדכן וכיף לראות את היצירתיות המדהימה והמרגשת שבאה לידי ביטוי 🙂 מאחלת שנה טובה והרבה דייטים משותפים עם הקטנטנים.. וגם בוחרת שמיכה מתוקה. נשיקות.

  5. וואו! יא אחות אדירה שכמותך!!!
    יש משלוחים לבוסטון? 😛

    אם אני צריכה לבחור – אז המתלה תכשיטים. גם כי אני צריכה אחד וגם כי אין לי קטנטנים 😛
    אבל אולי יש בכלל איסור השתתפות למשפחה?? הו לא! 😉

    בכלאופן- את נהדרת, והדברים שהכנת יפיפיים לחלוטין. נשיקות!

    • אחות יקרה ופוסט בלונדינית,
      קודם כל- תודה רבה!! תמיד משמחת אותי. ושמחה שאהבת!
      ההשתתפות פתוחה לכולם, הזוכה יבחר באקראי בהגרלת פתקונים תקנית 🙂
      וכן, לכבודך יצא משלוח אפילו עד לבוסטון 3>

כתיבת תגובה

